Sunday 26 November 2017

Best Alternativer Trader In The Verden


3 av de beste handlerne i live Mens alle investorer må handle, gjør en næringsdrivende ikke teknisk investeringer. Ifølge Benjamin Graham. en grunnlegger av verdien som investerer bevegelse, må en investering love sikkerheten til rektor og en tilstrekkelig avkastning. Investorer tar informerte beslutninger etter omhyggelig analyse av virksomhetsgrunnlagene i et selskap. Traders, derimot, bruker teknisk analyse for å sette bud utviklet til profitt på kortsiktig markedsvolatilitet. I begynnelsen av 2000-årene var det ikke uvanlig at folk skulle slutte jobben sin, tømme sine 401 (k) planer og aktivt handle for å leve hjemmefra hjemmefra. Fueled av massiv aksjemarkedet og eiendomsbobler, var det vanskelig å tape penger. Denne gullalderen er imidlertid kommet og borte. Året 2007 brakte med seg en global resesjon og påfølgende spredning av finansregulering. Høyfrekvent handel. utført av datamaskiner som kjører utrolig komplekse algoritmer. nå står for mellom 50 og 70 av handelsvolum på en gitt handelsdag. Traders mister ofte store biter av penger i løpet av en enkelt handelsdag, i håp om at deres gevinster vil kompensere sine tap over tid. De må også overvinne betydelig høyere transaksjonskostnader og konkurranse med super-datamaskiner. Mens kortene er stablet mot handelsmenn generelt, er det en håndfull handelsmenn med nok hjerner, dristighet og kapital til å ta imot oddsen. Paul Tudor Jones (1954-Present) Grunnleggeren av Tudor Investment Corporation, et 12 milliarder hedgefond. Paul Tudor Jones gjorde sin formue forkortet 1987-børskrasjen. Jones var i stand til å forutsi den multiplikasjonseffekten som porteføljeforsikring ville ha på et bjørnmarked. Porteføljesikring, et populært risikostyringsverktøy, innebærer å kjøpe indekssett til lavere porteføljepris. Dermed vil flere og flere investorer i et bjørnmarked velge å ansette sine put-opsjoner og drive markedet ned enda lenger. Jones-betet betalte seg stort: ​​på svart mandag i 1987 kunne han tredoble sin hovedstad fra sine korte stillinger. Jones er verdt rundt 3,6 milliarder kroner i dag og driver for tiden sitt hedgefond. George Soros (1930-nåværende) George Soros er uten tvil den mest kjente handelsmannen i forretningshistorikken, kjent som The Man Who Broke Bank of England. I 1992 gjorde Soros omtrent 1 milliard i en innsats at det britiske pundet ville avskrive i verdi. På den tiden hadde pundet blitt innført i den europeiske ERM-kursen - en valutakursmekanisme utformet for å beholde sine børsnoterte valutaer innenfor et sett med definerte parametere for å øke systemisk finansiell stabilitet. Med hjelp av sine medarbeidere i sitt hedgefond, registrerte Quantum Investment Fund, Soros at pundet ikke var fundamentalt sterkt nok til å holde seg i ERM, og bygget opp en kort posisjon på 10 milliarder kroner. Soros er for tiden verdt en tilnærmet 19 milliarder kroner og er pensjonert. John Paulson (1955-nåtid), som ble lovet av noen for å utføre den største handel noensinne, gjorde Paul Paul sin lykke i 2007 ved å forkorte eiendomsmarkedet ved hjelp av markedet for sikringsforpliktelser. Paulson grunnla Paulson amp Co. i 1994 og var relativt ukjent på Wall Street - det vil si opp til finanskrisen som startet i 2007. Forutsatt eiendomsboblen i fast eiendom, gjorde Paulsons midler en rapportert 15 milliarder kroner i 2007, mens Paulson selv falt en ryddig 3,7 milliarder kroner. For å tjene enormt mens verdensøkonomien forskyvnet, kom Paulson under sterk undersøkelse av den amerikanske føderale regjeringen i løpet av denne tiden. I dag fortsetter Paulson å administrere Paulson Amp Co. og er verdt rundt 11 milliarder kroner. Bunnlinjen Jones, Soros og Paulson har alle en ting til felles: deres mest lukrative handler var høyt leverte shorts. Interessekonflikten er tydelig. Traders har alle incitament til å profittere av et ubalansert finansmarked. ofte på bekostning av alle andre markedsaktører. Videre har deres handlinger en tendens til å forlenge og forverre den opprinnelige økonomiske ubalansen, noen ganger til punktet for fullstendig og total markedsfeil. Bør de ha denne evnen Vel, det er for lovgivere å bestemme. Et første bud på et konkursfirma039s eiendeler fra en interessert kjøper valgt av konkursselskapet. Fra et basseng av tilbudsgivere. Artikkel 50 er en forhandlings - og oppgjørsklausul i EU-traktaten som skisserer trinnene som skal tas for ethvert land som. Beta er et mål for volatiliteten, eller systematisk risiko, av en sikkerhet eller en portefølje i forhold til markedet som helhet. En type skatt belastet kapitalgevinster pådratt av enkeltpersoner og selskaper. Kapitalgevinst er fortjenesten som en investor. En ordre om å kjøpe en sikkerhet til eller under en spesifisert pris. En kjøpsgrenseordre tillater handelsmenn og investorer å spesifisere. En IRS-regelen (Internal Revenue Service) som tillater straffefri uttak fra en IRA-konto. Regelen krever det. Verdens 10 mest kjente handelsmenn av all tid. Det er flere kjente tidligere handelsmenn som flyttet til forskjellige karrierer, som John Key (statsminister i New Zealand) og Jimmy Wales (grunnlegger av Wikipedia). Denne listen består imidlertid av handelsfolk som er berømte for å være handelsfolk. Livene til verdens mest berømte handelsmenn er farget av både triumf og tragedie, med noen utnytter å oppnå mytologisk status i bransjen. Listen begynner med legendariske historikere og går videre til dagens. Jesse Livermore: Jesse Lauriston Livermore (18771940) var en amerikansk handelsmann kjent for både kolossale gevinster og tap i markedet. Han sluttet med suksess 1929 markedskrasj. bygger sin formue til 100 millioner. Imidlertid hadde han i 1934 mistet pengene sine og tragisk tatt sitt eget liv i 1940. William Delbert Gann: WD Gann (18781955) var en handelsmann som brukte markedsprognosemetoder basert på geometri, astrologi og gammel matematikk. Hans mystiske tekniske verktøy inkluderer Gann-vinkler og Square of 9. I tillegg til handel skrev Gann en rekke bøker og kurs. George Soros: Ungarns født George Soros (født 1930) er leder av Soros Fund Management, en av de mest suksessrike firmaene i hedgefondbransjens historie. Han tjente monikeren The Man Who Broke Bank of England i 1992 etter hans korte salg på 10 milliarder kroner, noe som gir en ryddig 1 milliard fortjeneste. Jim Rogers: James Rogers, Jr. (født 1942) er leder av Rogers Holdings. Han co-grunnlagt Quantum Fund sammen med George Soros tidlig på 1970-tallet, som fikk en svimlende 4200 over 10 år. Rogers er kjent for sin riktige bullish call på varer i 1990-tallet, og også for hans bøker som beskriver hans eventyrlystne verdensreiser. Richard Dennis: Richard J. Dennis (født 1949) gjorde sitt preg i handelsverdenen som en svært vellykket Chicago-baserte handelsvarehandler. Han fikk til syvende og sist en 200 millioner formue i løpet av ti år fra spekulasjonen. Sammen med partner William Eckhardt var Dennis medskaperen av det mytiske Turtle Trading-eksperimentet. Paul Tudor Jones: Paul Tudor Jones II (født 1954) er grunnleggeren av Tudor Investment Corporation, en av verdens ledende hedgefond. Tudor Jones oppnådde berykt etter å ha gjort rundt 100 millioner fra kortsiktige aksjer i 1987-markedet. John Paulson: John Paulson (født 1955) av hedgefondet Paulson amp Co. steg til toppen av finansverdenen etter å ha gjort milliarder dollar i 2007 ved hjelp av kreditt default swaps for å effektivt selge det amerikanske subprime boliglånsmarkedet. Steven Cohen: Steven Cohen (født 1956) grunnla SAC Capital Advisors, et ledende sikringsfond fokusert primært på handelsaktier. I 2013 ble SAC belastet av Securities and Exchange Commission med unnlatelse av å forhindre insiderhandel og senere enige om å betale en bunn på 1,2 milliarder kroner. David Tepper: David Tepper (født 1957) er grunnleggeren av det vellykkede hedgefondet Appaloosa Management. Tepper, en spesialist i nødlidende gjeldsinvesteringer, har gjort flere fremtoninger på CNBC hvor hans uttalelser er nøye overvåket av handelsmenn. Nick Leeson: Nicholas Leeson (født 1967) er skurkmannen som berømt forårsaket Barings Banks fall. Leeson tjente fire år i en Singapore fengsel, men senere sprang tilbake til å bli administrerende direktør i Irlands fotballklubb Galway United. De dramatiske og varierte livshistoriene til verdens mest berømte handelsmenn har gjort overbevisende materiale for bøker og filmer. Reminiscences av en lageroperatør. en fiktivisert skildring av Jesse Livermores liv, er allment sett som en tidløs klassiker og en av de viktigste bøkene som er skrevet om handel. Rogue Trader (1999), med hovedrollen Ewan McGregor, er basert på historien om Nick Leeson og Barings Banks sammenbrudd. Et første bud på et konkursfirma039s eiendeler fra en interessert kjøper valgt av konkursselskapet. Fra et basseng av tilbudsgivere. Artikkel 50 er en forhandlings - og oppgjørsklausul i EU-traktaten som skisserer trinnene som skal tas for ethvert land som. Beta er et mål for volatiliteten, eller systematisk risiko, av en sikkerhet eller en portefølje i forhold til markedet som helhet. En type skatt belastet kapitalgevinster pådratt av enkeltpersoner og selskaper. Kapitalgevinst er fortjenesten som en investor. En ordre om å kjøpe en sikkerhet til eller under en spesifisert pris. En kjøpsgrenseordre tillater handelsmenn og investorer å spesifisere. En IRS-regelen (Internal Revenue Service) som tillater straffefri uttak fra en IRA-konto. Regelen krever det. Det er mulig at mitt svar ikke handler om emnet. men ikke, tror du at i tilfelle registrering av kontoen og valg av utveksling du bør observere på det viktigste, mener jeg å praktisere handlefinnighet og til og med fremme av handelsprosedyrer En meget dyktig person kan oppfinne sine særegne indikatorer eller til og med handelsmaskiner Uansett hviler alle disse på en viktig ting som vi alle uten unntak må utnytte: på handelsplattformen Du kan lese anmeldelser eller godkjenne de mest populære plattformene alene. Jeg vil tilby å godkjenne dem helt gratis og teste med denne adressen: 406 Visninger Middot Ikke for ReproduksjonPaul Rotter - Aka Quote Eurex Flipperquot P aul er uten tvil den eneste største og mest vellykkede individuelle futureshandler på planeten Jorden, og utfører handler på Eurex-utvekslingen først og fremst i Bund, men også i bobl og schatz renten futures. Han handler mellom 200-300.000 runde omganger daglig ved hjelp av XTrader-plattformen, og rydder gjennom GNI Touch. Hver trader kan stole på å etterligne Pauls suksess, da han er bevis på at det er mulig for en liten handelsmann å bygge videre på sin suksess og bli den største aktiv spekulanten rundt. Intervju introduksjon (oversatt fra tysk språkintervju med Traders Magazine): Paul Rotter har gjort det - han tilhører de beste handelsmennene i verden og regner som en ekte stor spiller. han gjør vanligvis 150.000 rtd, noen ganger opptil 250.000 for det meste i BUNDBOBLSCHATZ futures. i berømte hall of celeb Eurex spillere hes topp hakk ende forlater selv Tom Baldwin (obligasjoner) eller Lewis Borsellino (SampP) bak. han måtte jobbe hardt for å gjøre det. han blåste opp i begynnelsen av sin karriere, som var smertefullt men også pedagogisk - han lærte sin leksjon og med mye forskning, søker forbedring hele tiden, ble han mannen. q: var det noen nøkkelhendelse som førte deg inn i spillet a: nei, ingen nøkkelhendelse som å kjøpe min første aksje. deltok i noen handelskonkurranse mens i skolen. q: hvordan kom du til profesjonell handel a: da jeg var lærling i en tysk bank måtte jeg jobbe på DTB-kontoret (nå EUREX) i flere uker. dette tiltrukket meg mye. I løpet av den tiden spilte jeg gamble trades på min private konto, og tapte stort sett alt av det. da det var dypt i det røde, måtte jeg forlate banken, men kort tid etter, fikk jeg lov til å begynne å handle i en japansk bank. Jeg var veldig heldig her, siden jeg fikk lov til å få kunnskap gjennom å lære ved å gjøre. q: Har banken gitt deg noen mentor a: ikke, jeg hadde ikke en. i begynnelsen utvekslet jeg ideer med handelsmannen Ajiasaka, som var konstant lønnsom. han heklet noen ganger selv posisjonen til sjefen sin, da han trodde at sjefen hans hadde feil. Jeg hadde mange samtaler om markedspsykologi, som viste seg å være svært nyttig, spesielt etter dårlig tapte dager. q: Hvordan var din handel tilbake da har du vært lønnsom fra begynnelsen a: Jeg gjorde 100-150 runder om dagen en kort stund. Jeg hadde ingen tapende måned med de første 3 årene av handelen min. senere med større stillingsstørrelser tok jeg sporadisk treff, spesielt etter at EUREX fikk terminaler i USA, og store spillere som Harris Brumfield Chicago kom inn i feltet. q: Det er et ordtak at hver handelsmann må helt oppblåse kontoen sin minst en gang før han kan bli vellykket. hva lærte du ut av det a: Som jeg tidligere sa, så hadde min private konto noen dårlige tider under lærlingen min i banken, selv om jeg må innrømme at jeg da ikke hadde noen anelse om at det var noe som risikostyring. senere fant jeg 7-sifre tap for å være cumbering. på dagen hadde jeg en blackout og etter å ha mistet 2,5 millioner tenkte jeg seriøst på å stoppe. Jeg hadde fortsatt nok kapital igjen til å leve uten å måtte bekymre meg for økonomiske problemer, og jeg ville bare ikke ta de psykologiske treffene lenger. Etter å ha tatt 4 uker av, fikk jeg igjen motivasjonen min og kom tilbake i ringen. Jeg klarte å kompensere tapet på en relativt kort periode, slik at jeg kom ut sterkere enn før. q: har dette forandret utsiktene til markedet på en måte a: med erfaring med større tapende dager kombinert med gode faser like etterpå, er jeg ikke så fornuftig for å miste dager lenger. Jeg vet at jeg kan få det tilbake. Dette har ført til at det er mulig å slå av skjermene på en dag med mellomstore tap lettere, i stedet for å tvinge veien tilbake til positivt territorium. q: Hva er dine styrker som en verdensklasse handelsmann og hvor er forskjellene mellom deg og andre handelsfolk a: det er evnen til å bli mer aggressiv i vinnende faser, ta større risiko og skalere tilbake i taptider. Dette er mot menneskets natur. Det beste er å ha noen rundt som er nøytral til handel, som slår terminaler av når et visst tapnivå er nådd for dagen. q: du er kjent som en bestillingsbok-scalper, kan du vennligst forklare til leserne hva du gjør og hva dine strategier ser ut som hva som er din taktikk a: det er en slags markedsfremstilling der du plasserer kjøp og salg ordre samtidig, gjør meget kortsiktige handelsbeslutninger med visse hendelser i ordreboken (nivå2). For eksempel har jeg vanligvis mange ordrer på forskjellige markeder samtidig, ganske nær den siste handlede prisen. De resulterende handler er vanligvis et null sum spill, men jeg får en ganske god følelse for hva som skjer, og i siste instans kan det bli en beslutning om en større handel. q: hvor lenge er du vanligvis i posisjon a: siden jeg spiller trend veldig sjeldent og faktisk skalpemarkedet, får jeg stadig fyll i ulike markeder på begge sider som kan føre til stadig skiftende stillinger i timer. Noen ganger endrer jeg min mening flere ganger innen et par minutter, noe som ikke er ganske vanskelig for meg, siden jeg bare ser etter de neste 3-5 ticks. q: Har du alltid vært en scalper eller har du prøvd andre strategier (momentumswing)? Ja, jeg har alltid vært en scalper, men jeg justerer strategiene mine til ulike markedssituasjoner hele tiden. På volatile dager har jeg selvfølgelig mindre bestillinger i markedet og gjør flere enkelthandler, selv om jeg vanligvis holder dem bare i noen sekunder. q: Dine strategier fungerer bare på elektroniske utvekslinger a: Ja, bc, du kan ikke håndtere så mange ordrer i en grop, leter etter motparter og så videre. Datautveksling gir rask rekkefølge og er ikke så lett å manipulere. q: Som en scalper, prøver du å kjøre stopper a: Ja, men, på grunn av økt likviditet de siste par årene, skjer de hurtige pigger som er forårsaket av stopp, ikke så ofte lenger. Bortsett fra det, stopper det ofte ikke hvor du antar at de skal være, fordi de andre markedsdeltakere heller ikke er dumme eller lærte sin leksjon i fortiden. q: Hvilken rolle spiller risikostyring i handelen din a: Jeg fastsetter daglige mål for min pampler, mens det viktigste er stoppgrensen, det maksimale tapet jeg tar før jeg slår av skjermene. Mine største stillinger er 5 siffer antall kontrakter. Jeg bruker ikke noen spesifikke pengestyringsregler. q: Hva gjør du når en stilling går imot deg, bruker du stop-loss-ordre a: Jeg lukker nøyaktig min stilling når de begynner å gå imot meg. med større stillinger er dette ikke så lett, fordi jeg flytter markedet mot meg, noe som kan føre til at andre handelsmenn kommer i samme situasjon som meg, noe som kan akselerere flyttingen. men mesteparten av tiden er jeg i stand til å gjøre noen av tapene oppe, jeg vet hva som forårsaket denne bevegelsen og derfor ta motsatt posisjon. q: Hvorfor har du ingen problemer med å lukke posisjonen og til og med ta motsatt retning, bør ikke en handelsmann holde fast i sin mening a: nei, definitivt ikke. en analytiker eller en slags guru må holde fast ved det, men som handelsmann bør du ikke ha mening. jo mer mening du har, jo vanskeligere blir det å komme seg ut av en tapt posisjon. q: hvilken rolle spiller markedspsykologi a: Jeg prøver hele tiden å lese markedets psykologi og basere mine beslutninger på den. q: hvordan håndterer du distraherende tanker og følelser a: når det blir veldig dårlig - ta en kald dusj eller hoppe i et kaldt svømmebasseng. q: Hvordan forbereder du deg på handelsdagen følger du noen rutiner eller tar du det som det kommer til: Før åpent sjekker jeg alle de økonomiske rapportene som er i ferd med å bli utgitt, taler til sentralbankfolk - bare alt som kunne flytte markedet. så prøver jeg å definere viktige nivåer i markedene jeg handler med. Jeg gjør dette gjennom min egen analyse og gjennom å lese analytikerkommentarer. det er hvordan jeg får et bilde av markedet og dets viktige nivåer. Jeg er ikke interessert i meninger fra andre markedsdeltakere da dette ville påvirke min egen mening. q: enhver form for mental forberedelse a: ingenting spesifikt. faktisk er jeg motivert hele tiden. Jeg ser trading mer som en sportslig utfordring og prøver å slette tanken på pengene. q: Hvor mange timer bruker du foran skjermene dine a: vanligvis 5 timer, det vil si når jeg handler aktivt. i tilfelle av spesielle arrangementer kan jeg være opptil 11 timer q: er det ikke vanskelig å bruke så mye tid foran pcene dine hvordan du blir konsentrert i så lang tid a: det er det som mine japanske kollegaer spurte seg selv også. Vel, jeg tar det som en slags spill hvor jeg glemmer tiden. Derfor er de virkelige problemene mer fysiske (øyne) enn psykologiske. q: Hva gjør du for å slappe av, slappe av: Jeg gjør mye sport og tar masse ferier. q: Hvilket utstyr bruker du: MD-forhandler fra TT, Reuters, Bloomberg, CQG og en USD-squawkbox. q: hvorfor en USD-squawk-boks a: jeg bruker den fordi det hadde noen effekter på rentene de siste par månedene. disse effektene endres, akkurat nå påvirker det oljeprisene og DAX. q: Hvilke tidsrammer bruker du på diagrammene dine a: vanligvis 5-30 min diagrammer for trendlinjer og indikatorer. Jeg foretrekker pampf-diagrammer fordi de gir meg et tydeligere syn på mønstre (trippeltoppene). for indikatorer jeg liker CCI fordi den også viser volatiliteten i markedene. q: tror du det er mulig for en enkelt spiller å manipulere markedet a: nei, etter min mening kan en enkelt spiller ikke påvirke markedet døgnet rundt. Det er alltid flere store aktører i markedet. ta BUND for eksempel - det er en million kontrakter som handles en dag. når en trend starter ut av det blå med bare små pullbacks, kunne jeg handle mot det, men uten effekt. Jeg kunne ikke stoppe markedet fra å gå opp, fordi det ville være mer penger som trengs for at jeg kunne ta med. Bortsett fra det, har såkalte Analytics-automatiserte scalpers gjort det tøffere for meg i det siste. så vidt jeg vet, analyserer de oppførselen i ordreboken og oppretter et fullt automatisert system. siden de opptrer på flere markeder samtidig, tror jeg at denne datamaskinfreaken kommer fra den fullautomatiserte arbitrage - og spread-trading. q: Hva har man å gjøre hvis han vil bli en scalper a: han må se bestillingsboken i svært lang tid. Når du blir bedt om å få råd til leserne, sier Rotter at alt kan skje hele tiden, så du har bedre toalett på ditt handelsbord.

No comments:

Post a Comment