Tuesday 24 October 2017

15m Trading Strategier


Forex trading strategi 53 Strategi for EURJPY 15M. Submitted av black 23. oktober 2012 - 23 09.Jeg utformet dette som en strategi for ActTrader selskapet ActForex I en testkjøring i måneden som begynner 23 9 12 til 23 10 12 de siste 30 dagene Jeg tjente 116 pips med bare en handel åpen om gangen. Ved å tillate så mange bransjer å være åpne samtidig som strategien kan kalle på, tjente jeg over 140 pips. Dette er en testkørsel. Merknad jeg var usikker på Stokastiske I burde bruke, så jeg brukte en rask stokastisk på 5 3 3. Da jeg endret parametrene bare litt, satte jeg begge Stopp og begrenset til 30 pips. Jeg slår Trailing Stop. Jeg la til en Martingale-lignende multiplikator på 2 som ble brukt på neste handelspartier etter en tapende handel Jeg hadde 2 tapende handler og 9 vinnende handler En av de vinnende handler hadde 4 mange på grunn av at multiplikatoren ble brukt etter de 2 tapende handler. Resultatene var over 380 pips for måneden Den laveste nedgangen var -10 pips. Next, jeg testet den siste måneden samme tid som med USDJPY, over ved bruk av EURUSD Jeg brukte alle de samme innstillingene, bortsett fra at jeg fant at jeg trengte å bytte Buys for Sells, og Selges for Buys. Hva jeg mener er, hver gang handelen ønsket å gå lenge, hadde jeg det kort i stedet Og jeg hadde shortsene langt. Resultatene til EURUSD var 13 seire og 5 tap med ytterligere 9 mange opprettet på grunn av måten de tapende handlingene oppsto. Den endelige pips var over 360.Neste jeg testet GBPJPY jeg måtte bytte lengter og shorts tilbake til måten de opprinnelig var i den første testen over. Det var 6 seire og 5 tap. De endelige pips var bare 38. Testing kan variere vilt fra måned til måned. Jeg skal prøve å teste tilbake 90 dager. Innlevert av Bruker på 24. oktober 2012 - 03 01.Simple strategies. Submitted av Edward Revy 28. januar 2007 - 07 22.Simple Forex strategier enkel å bruke, lett å prøve. Denne samlingen av Forex trading strategier og teknikker er dedikert til å hjelpe handelsmenn i deres forskning og utvikling av brukbare handelsstiler og handelssystemer. Merk at alle handelshandelsstrategier er oppført bare for deres pedagogiske formål. Handelsregler kan tolkes. Planlagte risikonivåer kan økes dramatisk under ekstreme markedsforhold Bruk ideene og / eller modifiser dem for å passe din handelsstil, men bare på din egen risiko Vi anbefaler å teste ditt handelssystem på en demo-konto før du investerer ekte penger. Enkelte handelssystemer er gode for dyktige nybegynnere og mellomhandlere, men kan ikke passe til mer erfarne handelsmenn. Uansett, ikke hopp over disse strategiene, da de vil bevare konsistens i Din læring fremgang Avanserte strategier var alle på et tidspunkt enkelt, men senere ble forbedret av handelsfolk Så, å lære de grunnleggende ideene bak enkle strategier vil hjelpe deg i det lange løp å gå videre i din egen strategi making. We håper du liker å bo hos oss. Virkelig din, Edward Revy og mine beste Forex strategier Team. Hvis du leser kommentarer, vil du se at når handelsmenn ba meg om å anbefale lag noen spesielle strategier på denne nettsiden, jeg gjorde det Men fra den tiden har alle enkle strategier blitt sortert og flyttet rundt, så den gamle nummereringen i svarene mine kan være irrelevant for enkle strategier Et annet poeng er at hver gang en ny strategi legges til , kan det være mye bedre enn de jeg anbefalte å prøve ut måneder eller år siden. Så bare ta deg tid og utforske vår store strategiske samling. Simpelt Forex Strategies. Et enkelt handelssystem i 1m, 5m, 10m, 15m, 30m, 1h chart. I gir her noen veldig enkelt trading system som er manuelt og veldig enkelt å håndtere. Først for trend utvalg bruker 200 EMA og jeg får hjelp fra 50 EMA til trade. Lets si 200 EMA er økende og også 50 EMA og så bestemmer jeg at jeg skal ta lang stilling, og hvis omvendt så går jeg for kort. Jeg skal ta stilling når 8 EMA kommer til å krysse 21 EMA for lenge og omvendt for kort stilling vil jeg handle når 200EMA og 50EMA begge øker ikke bare 200EM A og vice versa Jeg tar posisjon neste lys etter krysset med stopplås 20-30 pips.5 og 10 EMA er også mulig i stedet for 8 og 21 EMA for å gå inn i handel. Enten er også bra med hjelp av MACD, men Jeg tror 8 og 21 er mer aktuelt. Jeg øker kontinuerlig mitt stoppfall med det høye for lange og lave for korte. La den siste høyen være 120 300 i min lange posisjon, så jeg skal øke stoplosset mitt på 120 000. Dette er Veldig enkel prosess for å følge Slow, men jeg tror det er mulig å tjene penger på dette systemet. Vet hvem som er virkelig ekspert på koding, skriv en EA for det, og vær så snill å test det for en annen tidsramme. Jeg er ikke en koder for MT4.Thanx og hilsen. fxbs virkelig selv beck test det for deg - men hva du skal gjøre. Jeg bruker denne strategien og denne strategien utvider rekkevidden handel, whipsaw, falskt inngangssignal og ser forskjellig tidsramme er ikke nødvendig for å bruke dette systemet. Kan være dette vil gjøre noe godt for noen som er villig til å tjene penger lite, men i konsistensgrunnlag. Jeg skal laste opp noen handel med meg tid til gang for å vise sin effektivitet. thanx og hilsen. Takk for å dele systemet ditt. Kan du dele indikatormalen. Send oss ​​nedlastning MetaTrader 5.Copyright 2000-2016, MQL5 Ltd .

No comments:

Post a Comment