Tuesday 31 October 2017

Forex Lørdag


Hei, Hva er ditt syn på noen menn som går rundt og forteller intetanende publikum om handel, live på lørdag når markedet lukker på fredag. I virkeligheten lukker markedet ikke på lørdag. Men de fleste, om ikke alle nettbaserte meglere, fryser plattformen den dagen fordi aktivitetene vanligvis er lave, og de flyttevirksomhetene (likviditetsleverandører) som sentralbanker, finansinstitusjoner, hedgefondsledere er også stengt. Du må forstå at netthandlere bare gjør elektronisk hva abokiene gjør på gaten, selv om naira ikke er like flytende som USDGBPEURAUDNZDJPYCAD, tilbyr de fleste meglere ikke naira som valutapar på sin plattform. Du vet at hvis du vil bytte dollar på lørdag, vil abokis selge eller kjøpe fra deg. Men jeg tror fortsatt det er galt for dem å fortelle folk at de kan handle på lørdag, med mindre de vet noen megler som gjør at de bare er en mengde svindlere. Kjør vekk fra demForex Timer Forexmarkedet er det eneste 24-timers markedet, åpner søndag 17:00 EST, og løper kontinuerlig til fredag ​​klokken 17:00 EST. Forexdagen starter med åpningen av Sydneys (Australia) Forex-markedet klokken 17:00 EST (klokken 22:00 GMT), og slutter med lukningen av New Yorks marked, en dag etter klokken 17:00 EST (10:00 PM GMT 22:00), umiddelbart gjenåpning i Sydney restart trading. Merk: EST er en forkortelse for Eastern Standard Time (for eksempel New York), mens GMT er en forkortelse for Greenwich Mean Time (for eksempel London). De viktigste Forex markedene, i rekkefølgen av åpningstider, er: Sydney, Tokyo, Frankfurt, London og New York. På tabellen nedenfor kan du se timeløpet av Forex-handelsdagen. Merk: Tokyos markedet starter ikke i riktig tidssone på grunn av at den åpner 1 time etter de andre markedene (9:00 lokal tid, mens andre åpner klokka 8:00 lokal tid). Følgende tabell illustrerer åpning og lukking av lokale tider for en Forex dag og uke, i funksjon av tidssoner. Åpning Stengetid Det er dumt spørsmål i 5 år som meg. Hvorfor markedet stengt på lørdag og søndag Men til jeg vet ikke riktig svar .. Kanskje fordi mindre økonomisk transaksjon. Hva synes du om det Den første tingen du bør sjekke er det som faktisk kalles quotthe marketquot in forex. For alt jeg vet, i begynnelsen, er markedet faktisk store internasjonale banker som handler i forex av mange grunner: exportimport, pengeoverføring, hva som helst. Vet ikke nøyaktig når de begynte å kjøpe og selge valuta på grunn av deres volatilitet i stedet for noen reell interesse. I dag, selv om markedet består av mer enn bare banker, er de fortsatt den største aktøren i denne virksomheten. Derfor, siden bankene er stengt på lørdager og søndager, følger det at resten av markedet - store handlende, institusjonelle og individuelle - ikke kan gjøre noe siden hvem som holder de faktiske valutaene, hvis ikke bankene egentlig, jeg heller ikke vet om det . Jeg kan bare følge det og synes det er som ferie i helgen. :-) Opprinnelig skrevet av saebyuk: faktisk vet jeg heller ikke om det. Jeg kan bare følge det og synes det er som ferie i helgen. :-) Markedene er stengt i helgen, fordi fordi de er åpne en mandag til fredag. De fleste er regjeringer, banker og andre. Det er det jeg samlet om markedet. Opprinnelig skrevet av sevenrazor: Dens dumme spørsmål for 5 år handelsmann som meg. Hvorfor markedet stengt på lørdag og søndag Men til jeg vet ikke riktig svar .. Kanskje fordi mindre økonomisk transaksjon. Hva synes du om det Du er gal mann. Handel i fem år, men vet fortsatt ikke. Samme spørsmål for deg å svare, hvorfor vi ikke går i skole på søndag, hvorfor vi ikke jobber på søndag, og mange ting gjør det ikke på lørdag og søndag. Selv Gud hadde behov for hvile, etter å ha skapt denne verden. Det er derfor det kalte helg eller ferie. Opprinnelig skrevet av sevenrazor: Dens dumme spørsmål for 5 år handelsmann som meg. Hvorfor markedet stengt på lørdag og søndag Men til jeg vet ikke riktig svar .. Kanskje fordi mindre økonomisk transaksjon. Hva synes du om det jeg finner ikke det dumme spørsmålet fordi jeg også spør hvorfor. Men uansett er det mye bedre at lørdag og søndag ikke har noen handel fordi det er tid for familien vår og kjærlighet. Jeg ville ikke handle med disse to dagene veldig slitsomt. lol. sin helg gutt .. vi er et menneske som trenger en hvil .. vi arent robot .. Opprinnelig skrevet av sevenrazor: Dens dumme spørsmål for 5 år handelsmann som meg. Hvorfor markedet stengt på lørdag og søndag Men til jeg vet ikke riktig svar .. Kanskje fordi mindre økonomisk transaksjon. Hva synes du om det Hai, det er bare vane. Årsak bank og finansinstitusjon ferie. Og det er noen grunn, de har makt. Det kan bli endring hvis de vil også For meg. for en tid å tilbringe fortjenesten som jeg må. ubrukelig meg rik, men har ikke tid til å nyte det. wkwkwkwk Opprinnelig postet av indrayan: sin helg gutt .. vi er et menneske som trenger en hvil .. vi arent robot .. eneste robot som kan fungere og ubarmhjertig aktivitet bortsett fra at energien er ikke der lenger, og også med ferien lørdag og Søndag kan vi evaluere våre handelsresultater i løpet av uken. Forex Market Timer Forex Market Timer Converter forutsetter lokale klokkehandelstider klokken 08:00 - 16:00 i hvert Forex-marked. Helligdager ikke inkludert. Ikke beregnet til bruk som en nøyaktig tidskilde. Hvis du trenger nøyaktig tid, se time. gov. Vennligst send spørsmål, kommentarer eller forslag til webmastertimezoneconverter. Hvordan bruke Forex Market Time Converter Forexmarkedet er tilgjengelig for handel 24 timer i døgnet, fem og en halv dag i uken. Forex Market Time Converter viser Open or Closed i Status-kolonnen for å indikere dagens status for hvert globalt Markedsenter. Men bare fordi du kan handle på markedet, når som helst på dagen eller natten betyr det ikke nødvendigvis at du skal. Mest vellykkede daghandlere forstår at flere bransjer lykkes hvis de gjennomføres når markedsaktiviteten er høy og at det er best å unngå tider når handel er lett. Her er noen tips for bruk av Forex Market Time Converter: Koncentrer din handelsaktivitet i løpet av åpningstidene for de tre største markedssentrene: London, New York og Tokyo. Mest markedsaktivitet vil skje når et av disse tre markedene åpnes. Noen av de mest aktive markedstider vil oppstå når to eller flere markedssentre er åpne samtidig. Forex Market Time Converter vil tydelig indikere når to eller flere markeder er åpne ved å vise flere grønne åpne indikatorer i Status-kolonnen.

No comments:

Post a Comment